تامین کنندگان کابینت آشپزخانه ام دی اف

به دلیل مزایای بسیار زیاد کابینت آشپزخانه ام دی اف، افراد برای کابینت کشی آشپزخانه های خود ترجیح می دهند از بین‌مدل های بسیار متنوع، این‌جنس کابینت را انتخاب نمایند. تامین کنندگان کابینت آشپزخانه ام‌دی اف، به منظور عرضه این‌محصول، کابینت های از پیش ساخته شده در طرح ها و ابعاد مختلف را با ایجاد نمایشگاه همیشگی در سراسر کشور،‌ برپاکرده اند، تا علاوه بر فروش محصولات خود،‌مطابق با سلیقه مشتری سفارش های آن ها را دریافت کنند و به عنوان یک‌نمایندگی، تامین‌کننده نیاز بازار باشند.

تامین کنندگان کابینت آشپزخانه ام دی اف

موارد استفاده شده در تولید کابینت

موارد استفاده شده در تولید کابینت

کابینت در واقع قفسه ها داری در و بدون در است که با متراژ مشخص و طراحی مختلف متناسب با سلیقه فرد، در آشپزخانه ها به کار می رود تابه وسایل و تجهیزاتی که در فضای آشپزخانه قرار دارند نظم دهد و جلوه زیبایی به آن بدهد. یکی از کابینت هایی که در طراحی و چیدمان آشپزخانه ها، استفاده از آن‌رایج شده لست، کابینت ام‌دی اف است. برای ساخت این‌جنس کابینت معمولا از موارد زیر استفاده می شود:

  • ورقه های ام‌ دی اف،‌ که برای ساخت قفسه ها و … در ابعاد مختلف برش داده می شوند تا توسط سازنده در کنار هم‌به شکل های مختلفی درآورده شوند.
  • چسب برای اتصال نوارهای عایق رطوبت و آب، در لبه های ورق های ام دی اف.
  • سمباده برای صیقل دادن به لبه ها سطوح.گ به منظور مسطح و تراز کردن سطوح.
  • ریل، برای کشو های کابینت تا به وسیله آن عقب، جلو و باز و بسته شوند.
  • لولای فلزی برای درها.
  • دستگیره برای باز و بسته کردن درهای کابینت.
  • میخ های مخصوص که با دستگاه به دورن چوب فیکس می شود و ورقه ها و قطعات را به هم وصل می کند.
  • پایه های کابینت که برای قرار گرفتن کمد ها با وزن های مختلف طراحی شده اند.
  • سنگ های لاشه در ابعاد بزرگ‌که بر روی کابینت های طبقه پایین قرار می گیرد تا سطح رویی آن را بپوشاند.

قیمت عمده کابینت آشپزخانه ام دی اف

قیمت عمده کابینت آشپزخانه ام دی اف

تولیدکننده های بزرگ‌، کابینت عمده را در طرح ها و مدل های مختلف، با رنگ و ابعاد متنوع تولید می نمایند و به نمایندگی های خود در سراسر کشور عرضه می نمایند و یا در نمایشگاه های دائمی خود در عرصه نمایش می گذارند. مشتریان داخلی و خارجی با مراجعه به این‌مکان ها، می توانند از نزدیک محصولات را مشاهده نمایند و نسبت به خرید اقدام‌کنند.

کارشناسان فروش فعال در این‌مراکز، خدمات لازم را به مشتریان ارائه می دهند تا مشتریان با آسودگی خاطر، کابینت ام دی اف را با قیمتی مناسب و عمده خریداری کنند، به طور مثال خریداران داخلی، از طریق کامیون های حمل کننده محصول به دست شان‌می رسد و خریداران خارجی از طریق صادرات کابینت، از راه زمینی، هوایی و… تحویل می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما