توزیع کنندگان کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

عرضه کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک به سبب استقبال گسترده هموطنان در مقیاس بالا انجام گرفته و این به دلیل به روز بودن و تکراری نشدن این نوع کابینت که مورد پسند خانواده ها و بسیاری از افراد بوده می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید جهت خرید این کابینت به آدرس اینترنتی که در اختیار شما قرار داده می شود مراجعه و با انتخاب یکی از طرح های متنوع، آن را در کمترین زمان و با نازلترین قیمت ها دریافت نمایید.

توزیع کنندگان کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

مشخصات فنی انواع کابینت

مشخصات فنی انواع کابینت ما در اینجا می خواهیم به مشخصات فنی انواع کابینت اشاره نماییم تا شما نیز یکی از کابینت های زیبا و درجه یک را خریداری و آن را برای ساخت یک آشپزخانه رویایی از آن استفاده نمایید همچنین خرید و استفاده از آن را به دیگر دوستان و آشنایان خود نیز توصیه نمایید.

  • یکی از انواع چوب های کابینت نوع ملامینه آن بوده که لایه میانی این چوب از خرده های فشرده شده به هم تشکیل شده و یک لایه بر روی آن ایجاد شده است که این نوع کابینت از نوع کابینت های قدیمی بوده و امروز کمترین استفاده از آن می شود.
  • جنس بعدی کابینت از ام دی اف بوده که جنس رویه آن همان جنس ملامینه می‌باشد با این تفاوت که لایه میانی این محصول با چسب های مخصوص و به صورت پرس بر روی هم انباشته می شود که مقاومت آن چندین برابر کابینت ملامینه میباشد و می توان گفت این نوع کابینت از نوع کابینت های میان رده از نظر استفاده و جنس آن می‌باشد.
  • جنس بعدی، جنس های گلاس کابینت بوده که مشخصات آن مانند کابینت ام دی اف می باشد و تنها تفاوت آن با نوع ام دی اف، لایه سطحی آن بوده که از جنس پی وی سی می باشد که باعث می شود این محصول با نام کابینت ام دی اف براق شناخته شود که طرفداران زیادی به خود پیدا کرده است.
  • نوع بعدی کابینت ممبران می باشد که مشخصات آن مانند مشخصات کابینت ام دی اف بوده و تنها لایه سطحی آن به صورت قالب و آماده بر روی چوب مورد نظر قرار می گیرد که می توان از آن طرح های بسیار زیبا و خیره کننده تولید نمود.

صادرات ارزان کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

صادرات ارزان کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک فروش مستقیم و بدون واسطه کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک باعث شد تا صادرات این محصول با قیمت بسیار ارزان انجام شده و باعث جذب مشتریان بیشماری گردد که بسیاری از کشورهای خارجی خصوصا کشورهای عربی خریداران اصلی این محصول باشند.

طرح های بسیار زیبا و خیره کننده، ماندگاری بالا و همچنین استفاده از بروز ترین ایده ها برای تولید این کابینت ها باعث شده تا مشتریان ثبت سفارشات گسترده‌ای از سراسر کشور انجام دهند که عرضه آن به صورت عمده باعث رضایتمندی آنها شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما