خرید ارزان کابینت بدون دستگیره

خرید ارزان کابینت بدون دستگیره، با کیفیت برتر نسبت به سایر نمونه های مشابه، در مجموعه ما از طریق دسترسی سایت در حال انجام است. محصولات تولید شده توسط مجموعه ما با هدف رفع دغدغه و نیاز مشتریان طراحی و تولید شده است که جذابیت های بصری خاصی را برای مخاطب ایجاد می کند.برای مشاهده انواع کابینت ام دی اف و خرید آنها به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

خرید ارزان کابینت بدون دستگیره

متریال به کار رفته در تولید کابینت

متریال به کار رفته در تولید کابینت مواد به کار گرفته شده در تولید کابینت ام دی اف، شامل خاک اره خرد شده فشرده شده با مواد اتصال دهنده است که در ورق هایی با ضخامت 3 میلی متر تا 6 سانتی متر تولید می شود و در ع ساخت و تکمیل ، بسته بندی بعضی از صنایع از تخته های فایبر ساخته شده است.

در مقایسه با تخته خرده چوب، این ماده سازگار با محیط زیست است، زیرا حاوی رزین های فرمالدئید بسیار کمتری است.از معایب MDF می توان به ناپایداری در برابر رطوبت و فشار مکانیکی و همچنین اشتعال پذیری سریع اشاره کرد. عمر مفید محصولات MDF در شرایط عادی حدود 10 سال است.

انواع تابلوهای ام دی اف تخته های الیافی با چگالی متوسط ​​که برای تولید کابینت و دکوراسیون داخلی، بسته به نوع پوشش تزئینی مورد استفاده قرار می گیرند و به سه نوع لامینت، رنگ آمیزی شده و روکش تقسیم می شوند.

تخته لمینت شده

تخته لمینت شده نوع خاصی از تخته می باشد که با چسباندن داغ هرگونه مواد تزیینی روی سطح MDF بدست می آيد. که می تواند شامل مواد کاغذ قیر، ملامین و اغلب فیلم pvc باشد.مواد روکش محکم به پایه زیر پرس چسبیده است، که زیبایی بالای تخته ها را برای کل مدت استفاده تضمین می کند. تعداد زیادی بافت لمینت وجود دارد که شامل سنگ، چرم، عاج، پارچه های مختلف است اما محبوب ترین آنها چوب تقلیدی است.

نقاشی شده

استفاده از رنگ ها و لاک های مدرن بر روی سطح تسطیح آغازگر، امکان ایجاد تابلوهای مات براق یا براق آینه ای از ورق های MDF خاکستری را ممکن می سازد. چنین پردازشی اغلب برای کابینت آشپزخانه (که برای محافظت در برابر رطوبت مهم است) و همچنین سایر عناصر داخلی در هنر نو، با فن آوری پیشرفته و سبک مینیمالیستی استفاده می شود.

روکش شده

روکش یک برش نازک و زیبا از چوب طبیعی است. به اسلب چسبانده شده است و شباهت کامل خارجی به اصل دارد. پانل های MDF روکش دار برای ساخت درها، دیوارها، کمدهای کشویی و تعداد زیادی چیز دیگر استفاده می شود. به طور کلی، این احتمالاً گران ترین نوع ورقه ام دی اف است ، اگرچه هزینه به کیفیت پوشش بستگی دارد.

پخش کننده کابینت بدون دستگیره

پخش کننده کابینت بدون دستگیره مجموعه ما پخش کننده کابینت چوبی بدون دستگیره، با کیفیت ممتاز و عالی و دسترسی راحت برای همه مشتریان می باشد. عرضه با کیفیت بالا در مجموعه ما توانسته، استقبال گسترده و بازخورد خوبی از سمت مشتریان داخلی و خارجی بگیرد و آنها را به سمت خرید تنهایی مسئول بیشتر سوق دهد. علاوه بر این، مجموعه ما برای رفع نیازها و دغدغه مندی مشتریان برای انتخاب محصول باکیفیت می تواند راهنما و مشاور خوبی باشد که سطح اطلاعات فنی و عمومی مشتریان را از طریق سایت پیش رو بالا ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما