خرید کلی کابینت کلاسیک رومی با قیمت تولید

اگر به دنبال خرید کلی کابینت کلاسیک رومی با قیمت تولیدی هستید توصیه ما به شما مراجعه به وب سایت تخصصی مراکز فروش می باشد که در قبال عرضه آن کمترین قیمت را در نظر گرفته است در واقع خرید عمده این محصول به صورت غیر حضوری امروزه از همه لحاظ مقرون به صرفه است چرا که واسطه ها حذف شده و محصول به طور مستقیم از تولید به مصرف می رسد سایت مجموعه ما با ایجاد شرایط خرید کابینت کلاسیک در انواع طرح و رنگ مشتریان خود را یاری می دهد. خرید کلی کابینت کلاسیک رومی با قیمت تولید

مهمترین ویژگی کابینت کلاسیک رومی چیست؟

مهمترین ویژگی کابینت کلاسیک رومی چیست؟ بسیاری از خانم ها به فضای آشپز خانه اهمیت خاصی می دهند چرا که آشپزخانه قلب هر خانه ای است پس باید بهترین و شیک ترین نوع کابینت را انتخاب کرد حال یکی از انواع کابینت های زیبا و لوکس به نام کابینت کلاسیک رومی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته چرا که نمایانگر طرح های و تزئینات زیبای روم باستان است.

مهم ترین ویژگی این نوع کابینت وجود طرح های یکنواخت و قرینه و اجرای منبت کاری های منحصر به فرد است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند بنابراین سبب ایجاد فضای لوکسی و کلاسیکی می شود که زیاد شلوغ نیست در این نوع کابینت بیشتر اشکال دایره ای به کار رفته که ستون های اشرافی نیز در آن بین خودنمایی می کنند بهتر است بدانید دستگیره های این کابینت معمولا برجسته و طرح های بسیار زیبایی دارد که در انواع رنگ های مختلف موجود است.

این نوع کابینت به دلیل متریال های خاصی که در تولید آن به کار رفته نظیر چوب طبیعی، روکش چوب و ام دی اف خام بسیار ارزشمند و گران قیمت می باشد در واقع تمام طرح های آن سبک رومی و بریتانیایی دارند و دارای تاج، سرستون، ستون و… می باشد از این رو از نظر زیبایی و لوکس بودن نوعی کابینت درجه یک است بهتر است بدانید از کابینت رومی لوکس نمی توان برای آشپزخانه های کوچک استفاده کرد زیرا جلوه خود را از دست می دهند.

5 مدل کابینت کلاسیک رومی شیک باکیفیت

5 مدل کابینت کلاسیک رومی شیک باکیفیت کابینت کلاسیک از زیبا ترین و به نوعی قدیمی ترین نوع کابینت است که جنبه اشرافی دارد و دارای حکاکی ها و منبت کاری های بسیار زیبا و چشم نواز است کابینت کلاسیک در انواع مختلفی در متریال های درجه یک و باکیفیت ساخته شده که ما در ادامه ۵ مورد از آن را به همراه مشخصات شرح می دهیم.

  1. کابینت کلاسیک رومی؛ از پر طرفدار ترین نوع کابینت است که دارای طرح های زیبا و ستون های بلند روم باستان می باشد این کابینت از چوب خالص و طبیعی ساخته شده که اجزای آن به طور کامل با هم قرینه و همسان هستند سطح رویی آن پر حاشیه و دارای طرح های متنوع است.
  2. کابینت ممبران؛ در این کابینت از ورق های ام دی اف استفاده شده که توسط روکش های پی وی سی پوشش داده شده اند و تقریبا ظاهری شبیه چوب پیدا کرده است بهتر است بدانید این روکش توسط چسب مخصوصی به طور دقیق روی ورق قرار گرفته که به هیچ وجه جدا نمی شود از ویژگی های آن می توان تنوع طرح و رنگ و یکنواختی را نام برد.
  3. کابینت روکش چوب؛ این کابینت نیز از انواع کلاسیک است که توسط الیاف چوب پوشش داده شده از این رو ظاهری شبیه چوب طبیعی دارد و برای افرادی که تمایل زیادی به چوب دارند مناسب است.
  4. کابینت روکش رنگ؛ همان طور که از نامش پیداست سطح صاف و ساده آن توسط رنگ پوشش دهی شده در حقیقت حکاکی های زیبایی دارد ولی فاقد رگه و نقش می باشد.
  5. کابینت تمام چوب؛ در ساخت آن از چوب طبیعی درختان؛ راش، افرا، بلوط و… استفاده شده که سطح آن را مواد رزینی فرا گرفته از این رو مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

سفارش ساخت کابینت کلاسیک رومی لوکس

سفارش ساخت کابینت کلاسیک رومی لوکس جهت سفارش کابینت کلاسیک رومی لوکس و منحصر به فرد می توان به طور مستقیم به مراکزی مراجعه نمود که شرایط خرید مستقیم و بی واسطه دارند و برای عرضه انواع مختلف این محصول خدمات گسترده ای را ارائه می دهند معمولا افرادی که علاقه زیادی به طرح های کلاسیک دارند می توانند با سفارش عمده، قیمت آن را تا حدود زیادی کاهش دهند.

سفارش این کابینت زیبا از طریق فروشگاه آنلاین مجموعه ما امکان پذیر می باشد این فروشگاه به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان همواره متنوع ترین و جدید ترین نوع این کابینت را به همراه مشخصات کامل به اشتراک می گذارد تا خریداران بتوانند به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند بنابراین شما با ورود به این سایت می توانید از طریق شماره های درج شده در ادامه با کارشناسان ما در ارتباط باشید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما