سفارش عمده کابینت پولیشی

اگر بخواهیم به یکی از جذاب ترین انواع کابینت آشپزخانه اشاره کنیم که در اصل از جنس کابینت ام دی اف می باشد؛ می توان کابینت پولیشی را نام برد که در آن از رنگ پولیشی استفاده شده و از این رو چنین عنوانی را به خود گرفته است. این رنگ علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی را به کابینت می دهد؛ آن را روکشی ضد خش نیز خواهد بخشید. هم اکنون می توانید سفارش عمده کابینت پولیشی اعلا را به ثبت رسانده و از آن بهره مند گردید.

سفارش عمده کابینت پولیشی

اطلاعاتی درباره انواع کابینت

اطلاعاتی درباره انواع کابینت کابینت از اجزا جدایی ناپذیر آشپزخانه های امروزی به شمار آمده و با وجود آن نه تنها تغییری اساسی در ظاهر آشپزخانه روی خواهد داد؛ بلکه منجر به ارتقای کلی آشپزخانه نیز شده و فضاهای زیادی را برای نگهداری اقلام ضروری مثل انواع ظروف را در اختیار قرار خواهد داد؛ حال در ادامه می خواهیم تا اطلاعاتی را درباره انواع کابینت ارائه دهیم که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. کابینت پولیشی: اشاره به کابینت ام دی اف داشته و رنگ پولیشی آن را پوشانده است؛ این رنگ به شکل های مختلف روی کابینت اجرا گشته و آن را ظاهری شفاف خواهد بخشید؛ ضمنا کیفیت کابینت را نیز افزایش داده و به طور کلی با تاثیرات مثبتی همراه خواهد بود.
  2. کابینت آشپزخانه هایگلاس: این کابینت هم از نوع ام دی اف بوده و روکش آن از هایگلاس می باشد که با وجود آن ظاهری شفاف و براق را پیدا کرده و مناسب برای آشپزخانه های کوچک خواهد بود؛ گفتنی است مقاومت این کابینت، نسبت به خط و خش زیاد بوده و تا سالها زینت بخش آشپزخانه خواهد بود.
  3. کابینت آشپزخانه نئوپان: دارای جنس نئوپان بوده و معمولا روکش ملامینه را روی آن اجرا می کنند که منجر به مقاوم گشتن آن نسبت به آب شده و ضمنا ضد خش نیز خواهد گردید.
  4. کابینت پلی گلاس: در مقایسه با کابینت هایگلاس، کیفیت بیشتری داشته و سطح آن هم براق تر است، فقط اینکه با توجه به مرغوبیت بیشتر این کابینت، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

پخش کننده کابینت پولیشی سفید

پخش کننده کابینت پولیشی سفید اگر به دنبال خرید عمده کابینت درجه یک هستید؛ چرا کابینت پولیشی سفید را انتخاب نمی کنید که یک گزینه عالی به شمار آمده و از هر جهت، پاسخگوی نیاز مخاطبان خواهد بود؛ اما راهی که سریع تر و بهتر شما را به این محصول خواهد رساند؛ همین مسیر بوده که به عنوان بزرگترین مرکز پخش کننده کابینت فعالیت داشته و می توانید از طریق آن به یکی از خاص ترین طرح های آن یعنی کابینت پولیشی طرح انزو که دارای چنین مشخصات کلی ای است؛ دسترسی یابید:

  • از سری کابینت های حکاکی شده و کلاسیک
  • موجود در سایزهای ۲۵ میلیمتر و ۴۰ میلیمتر
  • مقاوم به تورفتگی
  • دارای عمر استفاده طولانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما