عمده فروشان کابینت آشپزخانه ساده روکش چوب

عمده فروشان کابینت آشپزخانه ساده روکش چوب برای به انجام رساندن سفارشات خود از تیم قدرتمند و کارآزموده ای بهره می برند که نتیجه آن تولید محصولات با کیفیت، با طراحی جذاب و خیره کننده می باشد. کابینت ساده روکش چوب یکی از مدل های زیبا و جدید کابینت می باشد که به دلیل طراحی ها و ابزارکاری های جذاب آن بسیار پرطرفدار است.رمز موفقیت ما دقت، کیفیت، سرعت و به روز بودن است. هموطنان گرامی این یک فرصت استثنایی است زیرا این محصول به دلیل فروش عمده با کمترین سود و پایین ترین قیمت به دست مشتریان می رسد. عمده فروشان کابینت آشپزخانه ساده روکش چوب

کابینت آشپزخانه سی ان سی ساده چیست؟

کابینت آشپزخانه سی ان سی ساده چیست؟ کابینت یکی از جذابیت های آشپزخانه است و خانم ها دغدغه زیادی در مورد طرح و رنگ آن دارند زیرا به طور عجیبی در دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار است. امروزه ما تنوع زیادی در طرح و رنگ کابینت می بینم و یکی از فاکتور های مهم انتخاب مدل و طرح کابینت، میزان هزینه ای است که شما برای این کار در نظر گرفته آید.

در برخی مدل ها برای این که مقرون به صرفه تر باشد از روکش چوب استفاده می کنند به این صورت که روی درب کابینت ام دی اف با حرارت و به کمک دستگاه روکش چوب را پرس می کنند و بعد به وسیله دستگاه سی آن سی که در این حرفه دستگاهی کاربردی و حیاتی است، طرحی را به سلیقه مشتری روی درب کابینت حک می کنند این طراحی زیبایی کار را چند برابر می کند سپس نوبت به نقاشی می رسد. نقاشی این طرح از کابینت بیشتر حول رنگ قهوه ای تیره تا روشن می چرخد و قسمت های برجسته کار با رنگ متفاوتی نقاشی می کنند تا خود را بیشتر نشان دهد. ترکیب رنگ قهوه ای با طلایی و نیز سفید با طلایی از پر کاربردترین اثر هاست.

این مدل از کابینت تمام چوب نیست که پر هزینه باشد فقط درب ها رویه چوبی دارد که به کمک دستگاه سی آن سی حکاکی می شوند.

مشخصات کابینت آشپزخانه ساده فاقد ستون

مشخصات کابینت آشپزخانه ساده فاقد ستون کابینت ها متنوع هستند و از جنس های مختلفی همچون فلز، استیل، چوب، ام دی اف تولید می شوند که برخی مدل های آن طیف رنگی گسترده ای دارد. آنچه کابینت را جذاب می کند همخوانی آن با محیط و قرار گرفتن در جای مناسب است.‌ کابینت باید در جایی قرار بگیرد که به نورگیری محیط لطمه نزند و در عین حال نمای خود را به خوبی نشان دهد و دیگر این که اندازه گیری آن باید دقیق و سنجیده باشد. این ها از نکات حائز اهمیت در نصب و طراحی کابینت است .

سادگی در همه محصولات امری است که هیچ وقت زیبایی خود را از دست نمی دهد و دقیقا کابینت آشپز خانه ساده این ویژگی را دارد.

ستون یکی از جذابیت های آشپزخانه است و نشان دهنده فضای مجزا و متفاوت آشپز خانه می باشد. کابینت آشپز خانه فاقد ستون عرف ها را در هم می شوند و مدلی جذاب، متفاوت و به روز را ارائه می دهد، این از مشخصات بارز کابینت آشپز خانه فاقد ستون است.

عرضه بدون واسطه کابینت آشپزخانه ساده

عرضه بدون واسطه کابینت آشپزخانه ساده عرضه کابینت ساده، کابینت آشپزخانه مدرن، کابینت آشپزخانه روکشدار و… با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایشگاه ها و نیز فروشگاه های معتبر ما صورت می پذیرد. این حراج محصولات نیست بلکه حذف واسطه ها و عرضه مستقیم است که قیمت ها را شکسته است.

ما به کمک تیم زبده خود قادر هستیم تا در کمترین زمان تولیدات با کیفیتی را به انجام برسانیم و سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل دهیم. کافی است از نمونه کار های ما که در وب سایت معتبرمان قرار داده شده دیدن فرمایید و به ما اعتماد کنید. اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه را دارید کافیست با ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت نمایید، کادر ما کارشناسانی مجرب، متعهد و متخصص دارد که در کوتاهترین زمان محصول را برای شما آماده سازی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما