مرجع فروش کابینت آشپزخانه ممبران

اگر شما به یکی از مراجع فروش کابینت در بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که نمونه های مختلفی از این محصول با طرح ها و قیمت های متنوع ارائه می شوند که یکی از بهترین آنها کابینت آشپزخانه ممبران است؛ گفتنی است ممبران در واقع یک روکش از جنس پی وی سی می باشد که آن را بر روی ورقه های ام دی اف کشیده اند و به این صورت یک محصول جدید و مدرن به بازار ارائه داده اند که توجه بسیاری از طراحان را به خود جلب نموده است.

مرجع فروش کابینت آشپزخانه ممبران

معرفی مدل مختلف کابینت آشپزخانه

معرفی مدل مختلف کابینت آشپزخانه اگر بخواهیم به یکی از بخش های مهم دکوراسیون آشپزخانه اشاره کنیم، مسلماً از کابینت نام خواهیم برد که بسیار بزرگ و جادار است و می توان داخل آن انواع و اقسام وسایل را نگهداری نمود و به این صورت به نظم آن کمک فراوانی کرد.

در این قسمت به برخی از مدل های مختلف کابینت آشپزخانه و ویژگی های آنها اشاره کوتاهی می نماییم:

  • کابینت هایگلاس: این نوع کابینت دارای سطحی صیقلی و بسیار درخشنده است و در طرح ها و رنگ های آن تنوع فراوانی وجود دارد.
  • کابینت ام دی اف: لازم به ذکر است که ام دی اف یکی از قدیمی ترین متریال هایی است که برای ساخت کابینت از آن استفاده می شود و دارای قابلیت ابزار خوری بالا، قیمت مناسب و همچنین استحکام فراوانی می باشد.
  • کابینت ممبران: این محصول یکی از جدیدترین و مدرن ترین کابینت هایی است که این روزها در جهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و است و در ساختار آن ترکیبی از ام دی اف و پی وی سی وجود دارد و مدل های آن بسیار زیبا و متنوع می باشد.
  • کابینت چوبی: این محصول نیز همانگونه که از نام آن پیداست با استفاده از چوب تولید شده و وزن سنگینی دارد و قیمت آن نیز نسبت به سایر نمونه ها بالاتر است.

خرید ارزان کابینت آشپزخانه ممبران

خرید ارزان کابینت آشپزخانه ممبران اگر شما نیز قصد خرید کابینت جدید برای آشپزخانه خود را دارید و می خواهید آن را از میان انواع با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت انتخاب کنید، ما به شما کابینت مدرن و زیبای ممبران را پیشنهاد می نماییم.
برای تولید این کابینت های زیبا از ورق های ام دی اف یا نئوپان استفاده شده است و سپس روی آنها را با استفاده از روکش های پی وی سی می پوشانند؛ در واقع این کابینت با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وکیوم می شود و سپس به بازار ارائه می گردد.

شایان ذکر است که کابینت آشپزخانه ممبران نسبت به چوب دارای قیمت بسیار ارزان تری می باشد و خرید آن از نظر اقتصادی با صرفه است و همچنین در برابر رطوبت و آب مقاومت و استحکام بالایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما