شرکت صادراتی کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب به عنوان یکی از بهترین مدل های کابینت از نظر کیفیت در بازار چوب شناخته شده است که از ظاهر بسیار شیک و لوکس برخوردار است که مورد استقبال و توجه وافر افراد زیادی برای نصب در آشپزخانه ها قرار گرفته است و توانسته میزان فروش خوبی را در بازار کسب نماید. برای خرید کابینت آشپزخانه لوکس و مدرن با قیمت پایین تر از سایر فروشگاه ها، می توانید مجموعه ما را برای خرید انتخاب نمایید.

شرکت صادراتی کابینت آشپزخانه روکش چوب

مدل باز و بست درب کابینت آشپزخانه

مدل باز و بست درب کابینت آشپزخانه

در هر منزل مسکونی وجود کابینت امری واجب و الزامی است که برای نصب در آشپزخانه طراحی گردیده است و کاربرد آن برای قرار دادن ظروف مختلف می باشد که سبب نظم بخشیدن به ظروف می شود و از بهم ریختگی و آشفته شدن آشپزخانه جلوگیری می شود.

در زمان گذشته به دلیل کمبود امکانات افراد برای ساخت و تولید کابینت اغلب از فلز استفاده می نموده اند که در عصر حاضر استفاده از فلز بسیار کمرنگ شده است زیرا فلز مشکلاتی همچون ایجاد سر و صدا و رنگ زدگی را پس از مدتی به دنبال داشت.

امروزه با مدرن شدن زندگی افراد و بودن امکانات فول، فعالان در صنعت چوب به تولید انواع کابینت با استفاده از بهترین چوب ها پرداخته اند و در تنوع رنگ و اندازه وارد بازار فروش می کنند.

اغلب چوب هایی که برای ساخت کابینت استفاده می شود عبارتند از: چوب درخت گردو، چوب درخت بلوط و چوب ماهون

البته که علاوه بر اشکال مختلف کابینت همچنین مدل باز و بست درب کابینت نیز با یکدیگر فرق می کنند که به چند مورد از پرطرفدارترین ها اشاره می کنیم.

  • درب بازشو چپ و راست: این درب همانند درب های کمدها می باشد که به صورت جلو باز می شود.
  • درب بازشو ریلی: این درب همانند ریل به سمت چپ یا راست حرکت می کند.
  • درب بارشو ضربه ای: این مدل از درب بدون دستگیره است و با چند ضربه آرام باز می شود.

فروشنده برتر کابینت آشپزخانه روکش چوب

فروشنده برتر کابینت آشپزخانه روکش چوب

با توجه به اینکه استفاده از کابینت برای هر آشپزخانه امری ضروری است و کیفیت عالی و اثبات شده کابینت روکش چوب، همواره با افزایش خرید این نمونه از کابینت از سوی طراحان ساختمانی شیک پسند رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش کابینت عرضه نمایند.

برای اطلاع دقیق از قیمت کابینت آشپزخانه چوبی مرغوب و اعلا بدون خروج از منزل و اتلاف وقت و صرف هزینه هنگفت، هم اکنون می توانید از مجموعه حاضر که به عرضه کابینت آشپزخانه پرداخته است، بهره مند گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما