شرکت صادراتی کابینت طرح انزو

مجموعه ما،شرکت صادراتی کابینت طرح انزو است که به دلیل داشتن زیبایی در طرح و قیمت بسیار ارزان توانسته رضایت خیل عظیمی از مشتریان خارجی را به بهترین نحو جلب نماید .در تولید کابینت طرح انزو از بهترین مواد اولیه مطابق با استانداردهای روز جهانی استفاده شده است. شما میتوانید برای خرید کابینت ام دی اف براق از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید.

شرکت صادراتی کابینت طرح انزو

مراحل تولید کابینت آشپزخانه

مراحل تولید کابینت آشپزخانه مراحل اصلی تولید مبلمان تولید کابینت شامل سه مرحله زیر می باشد.

  • طراحی مستقیم کابینت آشپزخانه
  • آماده سازی قطعات برای مونتاژ (پردازش لبه، اشباع با ترکیبات ویژه) ؛
  • مونتاژ ماژول ها ؛
  • نصب کابینت در آشپزخانه

در تولید کابینت آشپزخانه، استفاده از چوب طبیعی با بافت اصلی به دلیل سازگاری با محیط زیست است. اما برای اینکه کابینت چوبی رطوبت بالا و افت دما را تحمل کنند ، تمام قسمتهای آن باید با اشباع خاصی پوشانده شود. کابینت چوبی خوب می تواند برای چند دهه دوام بیاورد.

قبل از شروع به ساختن کابینت آشپزخانه بایستی یک طرح اولیه از آن در ذهن خود داشته باشیم و در صورتی که در این زمینه مهارت نداریم، می‌توان با جست و جو کردن در اینترنت، نقشه های آماده طراحی کابینت را خریداری کرده و بر اساس آن طراحی نقشه کابینت را انجام دهیم. داشتن طرح و نقشه اولیه از الزامات ساخت کابینت آشپزخانه می باشد.

همچنین توصیه می شود برای پردازش برش لبه کابینت، اجازه دهید بین قطعات موجود در نقشه 5 میلی متر فاصله باشد. همه اندازه گیری ها باید در یک فضای آزاد انجام شود که هیچ اثاثیه ای در آن دخالت نمی کند. هنگام ایجاد یک پروژه ، باید در نظر بگیرید که لوله ها ، سینک ظرفشویی و یخچال در آشپزخانه کجا قرار دارند. بهتر است از مداد برای علامت گذاری مواد استفاده کنید . پس از کشیدن طرح اولیه ، باید یک نقشه برش ایجاد کنید ، که محل قطعات مبلمان روی مواد را نشان می دهد.

نقشه توسط یک برنامه نرم افزاری خاص انجام می شود ، اگرچه می توانید خودتان آن را تهیه کنید. اولین مرحله در تولید مبلمان کابینت ، برش مواد مطابق نقشه ها است. این کار نیاز به دقت دارد ، بنابراین اگر به توانایی های خود اطمینان ندارید ، بهتر است آن را به متخصصان بسپارید.

فروش ویژه کابینت طرح انزو

فروش ویژه کابینت طرح انزو فروش ویژه انواع کابینت از جمله کابینت طرح انزو در مجموعه ما از طریق سایت پیش رو در حال انجام است صادرات کابینت آشپزخانه به کشورهای عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس به دلیل مزیت برتر کشورمان در تولید این محصول نسبت به این کشورها می تواند زمینه ساز درآمدهای بسیار ارزی برای کشور شود و تولیدکنندگان کشور را با تجار ازن مناطق بیشتر آشنا بکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما