قیمت انواع کابینت آشپزخانه مدرن ام دی اف

کابینت آشپزخانه مدرن تکمیل کننده زیبایی یک خانه است که علاوه بر زیبایی دلنشینی که دارد، پاسخگوی تمام نیازهای افراد در ارتباط با جانمایی درست و اصولی لوازم مربوط به آشپزخانه هم هست.

قیمت دستگیره کابینت شاخه ای و کابینت آشپزخانه لوکس با توجه به متراژ بکار رفته، جنس ام دی اف، کد رنگ، و برند تولیدکننده آن متفاوت خواهد بود.

قیمت انواع کابینت آشپزخانه مدرن ام دی اف

مقایسه کابینت آشپزخانه مدرن خارجی با ایرانی

مقایسه کابینت آشپزخانه مدرن خارجی با ایرانی شاید تا چند سال پیش که سبک خانه ها به شکل قدیمی بوده و آشپزخانه گوشه حیاط و یا در اتاقی مجزا ساخته می شد، کمتر کسی به دکوراسیون داخلی آن توجه می کرد. اما امروزه و در خانه های آپارتمانی جدید، آشپزخانه ها به شکل باز و دارای دید کامل به سمت سالن پذیرایی ساخته می شوند و الزاما باید دکوراسیونی هماهنگ با خانه داشته باشند.

به دلیل آنکه آشپزخانه های جدید فاقد دیوار حائل هستند و مهمانان به راحتی می توانند فضای داخلی آن را مشاهده کنند، دیگر نمی توان با بی خیالی از کنار چیدمان و یا لوازم بکار رفته در آن گذشت. یکی از اصلی ترین بخش های آشپزخانه کابینت آن است.

به روزترین و شیک ترین کابینت های بازار “کابینت مدرن آشپزخانه ” نام دارند که در دو نوع ایرانی و خارجی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. بارزترین تفاوت کابینت آشپزخانه خارجی با نوع ایرانی در قیمت آن است. افزایش بی سابقه نرخ ارز در کشورمان موجب شده نمونه خارجی بسیار گرانتر از ایرانی باشد.

تولیدکنندگان ایرانی با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید دستگیره کابینت شیک و انواع کابینت گلاس با بالاترین کیفیت شده اند که در این مورد چیزی از نمونه خارجی کم ندارند. همچنین قسمت های اصلی ام دی اف شامل مغزی آن در نمونه ایرانی هم از تولیدکنندگان صاحب نام بین المللی تهیه می شود.

به عنوان مثال بخشی از مغزی ام دی اف کابینت های ایرانی که در مقاومت، استحکام و کیفیت کلی آن نقش اساسی دارد، از تایلند وارد شده و بخشی دیگر در کشور ساخته می شود. همچنین روکش براق و ضدخش کابینت های ایرانی هم مانند نمونه های خارجی آن از کشور کره تامین می شوند.

زیباترین طرح های کابینت آشپزخانه مدرن سفید

زیباترین طرح های کابینت آشپزخانه مدرن سفید تولیدکنندگان کشورمان با مطالعه دقیق بر روی نیاز بازار مصرفی و سلیقه مشتریان ایرانی به کار طراحی و ساخت زیباترین طرح های کابینت آشپزخانه مدرن سفید مشغول هستند. در سال های اخیر استفاده از این نوع کابینت هایگلاس در خانه های نوساز و یا بازسازی شده، رواج زیادی یافته است.

طرح های کابینت هایگلاس از جمله پرطرفدارترین نمونه های نزد مشتریان ایرانی هستند. زیبایی و درخشش کابینت سفید گلاس چشم هر بیننده ای را خیره کرده و حتی می توان برای زیبایی بیشتر، از مقدار محدودی تضاد رنگی در آنها استفاده کرد. در طرح های جدید و زیبای کابینت آشپزخانه مدرن، از یک جزیره در وسط آشپزخانه استفاده می شود.

اگر آشپزخانه فضای کافی در اختیار داشته باشد، حتما جزیره برای قرار دادن لوازم اضافه و استفاده از کانتر روی آن برای مشتری نصب خواهد شد. در نمونه های مدرن سفید، بیشتر دستگاه های برقی توکار نصب می شوند. به عنوان مثال یخچال توکار، فر توکار و … به زیبایی بیشتر مجموعه کمک می کند.

زیباترین طرح ها شامل یک طاق برای پوشاندن هود آشپزخانه هستند و حتی در مواردی، شیر آب را در وسط و بر روی جزیره تعبیه می کنند. این سبک مدرن آشپزخانه طرفداران زیادی داشته و جلوه خانه را دو چندان می کند.

پخش کننده انواع کابینت آشپزخانه مدرن لوکس

پخش کننده انواع کابینت آشپزخانه مدرن لوکس پخش کابینت مدرن و لوکس آشپزخانه از سوی تولیدکنندگان مطح این حوزه و یا شرکت های بازرگانی فعال در زمینه تامین ام دی اف هایگلاس انجام می شود. پخش کننده انواع کابینت آشپزخانه لوکس با خرید عمده ام دی اف از کارخانه های سازنده، آن را در میان کارگاه های تولیدکننده کابینت آشپزخانه توزیع می کند.

شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی و نصب آشپزخانه، دارای سایت های اینترنتی هستند که برای راحتی کار مشتری، طرح های فراوانی از انواع کابینت های آشپزخانه مدرن را همراه با عکس معرفی کرده اند. در کنار هر تصویر توضیحاتی درمورد جنس کابینت، تنوع رنگ های آن و قیمت روز کالا ارائه شده است.

مشتری می تواند بر حسب سلیقه و بودجه ای که در اختیار دارد، یکی از طرح ها را انتخاب و درخواست نصب کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما